loading...
انجمن اسلامی شهید مهدی حکمت
علیرضا بخشی بازدید : 19 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

 

وضعیت فعلی شیطان پرستی در ایران        

متاسفانه شیطان پرستان در ایران به شکل های مختلف مشغول فعالیت هستند و همه روزه اخبار ناگواری از فعالیت یا دستگیری این گونه افراد شنیده میشود . به چند خبر توجه کنید :

 

ـ تشکیل فرقه ی شیطان پرستی در ایران

  به گزارش جهان ، فعالیت های گروهی به نام « گروه شیطان پرستی » که دارای انحرافات فکری و جنسی هستند و از مدت ها قبل در تهران و برخی شهر های بزرگ فعالیت داشته اند ، اخیرا در سطح برخی مناطق کشور رو به گسترش است....

نوشته شده توسط:آقای علیرضا بخشی

 

 

 

  اعضای این گروه ضمن برگزاری مراسم خاصی ، از لباس هایی مخصوص به عنوان « لباس مقدس »  که به نماد گروه های شیطان پرستی ، شامل گردنبند ( صلیب شکسته ) ، انگشتر به نقوش استخوانی و جمجمه ی انسان ، استفاده می کنند . همچنین اعضای گروه شیطان پرستی در برگزاری مراسم های خود ، ضمن شرب خمر ، اقدام به رقص و پایکوبی  و فحّاشی نسبت به یکدیگر می نمایند .

 

ـ پارتی  ششم آبان

  به گزارش تابناک : در ششمین روز از آبان ماه سال جاری در یکی از باغ های اطراف کرج  پارتی مختلطی برگزار شده که پس از آگاهی ماموران ، با مراجعه به محل حدود هشتاد نفر زن و مرد که بیش از دوسوم آنها دختران جوان و زنان بودند ، دستگیر  شده اند  .

  مقادیر بسیاری انواع مشروبات الکلی ، مواد مخدر، سی دی مستهجن و لوازم فیلم برداری به همراه نشانه هایی که متعلق به گروه های شیطان پرستان بود ، در این پارتی بدست آمد .

  همچنین در کشفیات بدست آمده و تحقیقات صورت گرفته ، مشخص شد که برگزار کنند گان  این پارتی از وا بستگان ومبلغین اصلی شیطان پرستی در تهران بوده اند .

 

 ـ نماد الاهه ی شاخدار در پارک های بادی اصفهان

   به تازگی در چند منطقه از شهر اصفهان مثل پارک گل محمدی ، خیابان رباط و پارک ناژوان ، پارک بادی برای کودکان راه اندازی شده که دارای اشکال مختلفی همانند مرد عنکبوتی ، فیل ، کشتی و... می باشد .

  در این  میان  سرسره ی مرد عنکبوتی با اندازه ای  بزرگ تر و حالت دستان او خود نمایی می کند . در بالای سرسره ی مرد عنکبوتی ، سر مرد عنکبوتی به همراه دو دست او که در حالت فرستادن تار یا همان الاهه ی شاخدار شیطان پرستان است ، دیده می شود .

 

 ـ خانه ی شیطان پرستان

   به گزارش موعود : راز خانه ی شیطان پرستان که در آن شش جوان شرور به اغفال دختران و پسران می پرداختند ، از ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران ، برملا شد . این افراد در مجالس مختلف و پارتی های شبانه شرکت می کردند و به تبلیغ فرقه ی خود می پرداختند .

  هدف اصلی آن ها به دام انداختن دختران پول دار و کشاندن آنان به خانه ی شیطان پرستان بود تا از نظر مالی تامین شوند.  

 ـ  دستگیری یک مبلغ شیطان پرستی در استان فارس

   به گزارش خبر گزاری فارس به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس در چند عملیات جداگانه ضمن دستگیری یک مبلغ شیطان پرست ، مقادیر زیادی مشروبات الکلی کشف کردند .

  رئیس پلیس گفت : ماموران ما مطلع شدند خانمی به نام « رضوان –ح» ، در یک واحد پوشاک فروشی واقع در شمال شیراز  به روش سمبل گروه های افراطی نژاد پرست و منحرف (شیطان پرستی ) و گروه های مبتذل غربی اقدام به ترویج  خرافه  گرایی می کند . از وی 387 نماد کشف گردید .    

 

                                                                         کلام آخر  

 از آنچه گذشت ، می توان فهمید که همواره در کنار خط مستقیم انبیای الهی و لشکر خدا ، راه های انحرافی و شیطانی نیز وجود داشته اند و عده ای در میان آن  راه ها ، همواره راه منحرف و باطل را انتخاب میکنند با آنکه خدای متعال از ابتدا با انسان عهد بست که شیطان را نپرستند ، ولی باز هم پرستیدند .

  امیر المؤمنین علی ( علیه السلام ) در نکوهش شیطان گرایان که شامل تمامی فرقه های باطل می شود ، می فرمایند :

  « آنان ملاک کارشان را شیطان قرار دادند و شیطان هم آنها  را در دام خود قرار داد . پس در سینه های آنان تخم کرد و جوجه گذاشت و به تدریج در خرد های آنان نفوذ کرد و با چشم های آنها نگریست و با زبانشان سخن گفت ؛ پس آنها را گرفتار خطا و لغزش کرد و نادرستی را در نظرشان آراست ؛ کار های آنان مانند کسی است که شیطان در قدرتش شریک شده و از زبان او به باطل سخن گفته است !»

  در عصر کنونی که آخر الزمان نامیده می شود ، بیش از هر زمان دیگر دجالان به فعالیت های انحرافی دست زده اند و از هر ابزاری که بتوانند در این باره استفاده می کنند و با مکتب ها ، فرقه ها ، کتاب ها ، فیلم ها ، موسیقی ها ، پایگاه های اینترنتی و دیگر رسانه ها ، با محتوایی باطل ، مردم و به خصوص جوانان را دعوت به تباهی میکنند .

  نکته ی تکراری در تمام آنها ، نمایان بودن دست های صهیونیست  می باشد . با مطالعه ی هر چند مختصر ، می توان به این نتیجه رسید که آنها به اهداف از پیش تعیین شده سردمدار فساد و انحراف هستند و سعی دارند جهان را هرچه بیشتر به سمت شرارت و  تباهی و فساد

پیش ببرند.

  آنها تشکیل دولت اسرائیل را نشانه ی ظهور حضرت عیسی (علیه السلام ) می دانند و معتقدند برای شتاب دادن به ظهور باید دست صهیونیست ها را باز گذاشت . جای تعجب است که آنها در جاری شدن امر خدا اصرار دارند !!

  توجه به وضع جهان علاوه بر علایم سنتی ظهور منجی که در متن های دینی آمده ، نشانه های مدرن ظهور را مشخص می کند که بزرگ ترین آنها «امکان جهانی شدن » اقوام و ملل ، کم رنگ شدن مرز های سیاسی کشور ها به لحاظ رواج تکنولوژی ارتباطات و رواج خشونت و فساد و بی بند و باری در جهان است که به عنوان بستر حکومت جهانی منجی ارزیابی می شود .

   دیگر عامل ، « سازماندهی جهانی ظلم » و تک قطبی شدن جهان به دست اشرار عالم است که در این زمان اتفاق افتاده و بدیهی است « عدل جهانی » نزدیک بوده و همه ی آنها را دگرگون خواهد ساخت . با امید به اینکه خدای یکتا که منتهای کمال است ، ما را از گزند لغزش ها و انحرافات حفظ کند و به ما یاری رساند تا بتوانیم در راه تعجیل ظهور نجات بخش حقیقی گام بر داریم  که این حرکت رو به جلو ، محقق نمیشود ، مگر با انتظار واقعی که همواره مبارزه و مقابله ی با این نحله های فاسد را طلب می کند .

 

 

 

 

 

در پایان به عنوان حسن ختام ، قسمتی از صلوات روایت شده از حضرت صاحب الزمان  ارواحنا له الفداء، می آید . ایشان در قسمتی از صلوات می فرمایند :

  « خدایا ، تازه کن به واسطه ی او [حضرت مهدی ] آنچه را که نابود شده از دین تو ، و زنده کن به او آنچه را که عوض شده در کتابت ،

و آشکار کن به او آنچه را که  تغییر داده شده از حُکمَت ، تا اینکه بر گردد دینت به او ، و به دست او ، تر و تازه ، خالص و پاکیزه ، نه شک در آن باشد و نه شبهه با آن و نه باطلی نزد آن و نه بدعتی همراه آن ، خدایا ، روشن کن به نور او هر تاریکی را ، و ویران کن به استواری او هر بدعتی را و نابود کن به عزت او هر گمراهی را ، بشکن به او زور گویی را و خاموش کن به شمشیر او هر آتش را ، و هلاک کن به عدل او ظلم هر ستمگری را ، و جاری کن حکم او را بر هر حکمی ، و خوار گردان به پادشاهی او هر پادشاهی را ».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این وبسایت را با توجه به تازه تاسیس شدن در چه سطحی می بینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 5,895
  • کدهای اختصاصی